Een avontuurlijke start van de reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Johan Sevenhuijsen - WaarBenJij.nu Een avontuurlijke start van de reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Johan Sevenhuijsen - WaarBenJij.nu

Een avontuurlijke start van de reis

Door: Johan en Janke

Blijf op de hoogte en volg Johan

30 April 2017 | Nederland, Schiphol

Ecuador en vooral ook de Galapagos eilanden staan al heel lang op ons lijstje van te bezoeken bestemmingen. Nu komt het er dan eindelijk van dar heen te gaan. We hebben gekozen voor een groepsreis met Djoser: drie weken rondreizen in Ecuador en dan een week cruisen tussen de Galapagos eilanden. We hebben daar weer veel zin in.
Vanmorgen was het vroeg op; de taxi was om kwart over vijf besteld om met de eerste trein naar Schiphol te gaan. Tegen half zes maar eens gebeld waar hij bleef, want de trein ging om 5.40 uur. Enfin, om 5.32 was de taxi er en om 5.39 waren we op het station. We waren net op het perron toen de trein binnen reed. Erin gesprongen en richting Delft, waar we moesten overstappen. Al snel ontdekt Janke dat ze haar rugzak (met paspoort, iPad, telefoon enzo) op het station heeft laten staan. We bellen meteen de taxi die ons naar het staion gebracht heeft en vragen of de chauffeur onze tas van het perron kan halen. Wij stappen inmiddels in Delft uit en nemen daar weer een taxi, terug richting Schiedam. Maar we worden al snel gebeld dat de chauffeur de rugzak gevonden heeft. We regelen dat hij ons bij de Ikea in Delft af zal halen en naar Schiphol zal rijden. Wat een opluchting!
We worden inderdaad vlot opgepikt bij de oprit. Uiteindelijk zijn we nog een half uurtje eerder op Schiphol dan als we gewoon de trein hadden gehad. Die taxichauffeur heeft van ons een dikke pluim gekregen, natuurlijk.
We gaan er van uit dat we in Ecador vooral een ander soort avonturen zullen beleven. Voorlopig hebben we nu nog twee uur voor onze vlucht vertrekt. We houden jullie weer op de hoogte!

• 30 April 2017 - 08:16

Bep:

Lieve kinders,
    Een goed begin is het halve werk!. Nu nog alleen maar genieten.
    Heel veel plezier, en pas goed op jezelf, op elkaar, en op je bagage!
    Veel liefs, Bep

• 30 April 2017 - 09:21

Suze, Hans, Rene:

heel veel plezier , op weg naar nieuwe avonturen.
    Geniet ervan;)

• 30 April 2017 - 10:40

Mariska :

Jeetje wat een begin :-))
    Maar nu lekker beginnen aan een vast weer prachtige reis. Veel plezier!

• 30 April 2017 - 11:05

Laura :

Wat een sensatie zo vroeg op de ochtend. Gelukkig is het goed afgelopen!

• 30 April 2017 - 11:10

Ozgur:

Jeetje jongens, wat een verhaal...maar goed, het is netjes opgelost. Kus alleen maar van genieten. Liefs , Oz.

• 30 April 2017 - 11:27

J&R:

Een heerlijk spanningsvol begin, ga vooral zo verder. liefs van ons.

• 30 April 2017 - 16:50

Doreen:

Wat een stress! Flexibel opgelost, een tjen van doorwinterde reizigers. Heel verl plezier in Ecuador , zo'n veelzijdig land....en natuurlijk een bijzondere tijd op dd Galappgos!
    Liefs,
    Doreen

• 30 April 2017 - 17:38

Cecile:

Poeh...Wat n start van jullie reis zeg. Op naar nog meer 'avonturen'. Goede reis! Groetjes

• 01 Mei 2017 - 09:23

Erwin:

Tjonge, goed begin ;-). Heel veel plezier daar!
    Erwin

• 01 Mei 2017 - 11:21

Jacqueline:

Wat een schrik. En wat een behendige reactie en fantastische afloop. Dat voorspelt veel goeds.